دانلود آهنگ ایوان بند گل اندام + متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ ایوان بند گل اندام + متن آهنگ

  دانلود

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

دانلود تمام آهنگ های ایوان باند

 

 __________________________

متن آهنگ

 

به تماشای تو یه عمر که عادت کردم عاشقی کردم و انگار عبادت کردم

خواب چشمای تو رو دیدم و بیدار شدم من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده 

دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن

 

گل اندام گل اندام ای یار گل اندام

 عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

 گل اندام گل اندام ای یار گل اندام

 عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

 ________________________

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

admin
ساعت20:10---9 اسفند 1399
سلام سارا
پاسخ:hi


حسن الهیاری
ساعت20:09---9 اسفند 1399
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
پاسخ::x


ساناز محمدی
ساعت20:06---9 اسفند 1399

الکترو اسموک و قليان شارژي CE4
پاسخ:hom?what


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در شنبه 9 اسفند 1399برچسب:Evan Band,Gol Andam,ایوان بند,گل اندام,دانلود, آهنگ,download,ساعت 19:28 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین